nema vise vremena, citav svijet pijan je, hajde samo ljubi me

klockan är inte ens tio och jag är up with the tupp. jag var inte så tvungen att gå upp så tidigt men eftersom jag brukar vara rätt antistress så går jag upp tidigt för att slippa just stressen. idag stressar jag lite inför mitt radioprogram. jag tror att det är 13.30 jag ska sända eller så är det halv tre, jag är liksom inte ens säker på tiden! suck. dessutom är inte mitt manus helt färdigt heller, men jag ska sitta och pilla lite med det nu. det kommer att handla om kändisar, något jag är BRA på, så därför hoppas jag på att det inte blir några tysta sekunder i radio. alla verkar ha varit så nervösa inför det här men jag känner mig någorlunda lugn.

åhh nu är jag hungrig.
måste käka frulle väldigt SNART *drömmer om mina mackor*

orsaken till att jag inte kunde somna om när klockan ringde utan låg istället och fällde ett par tårar är den här låten.

jag lyssnade på den i drömmen och grät jättemycket, min brorsa tröstade mig men inget funkade. sedan kom irma och jag lipade ännu mer. den crvena jabukalåten (och alla andra) påminner mig om min hysteriska crvena-jabukatid då jag typ rättade mitt liv efter deras låtar haha, sjuk tonåring, men ALLT handlade om CJ och jag hatade alla som inte verkade fatta hur bra bandet var. det var länge sedan jag hörde låten faktiskt så jag blev superemotional och ba *buhuu* för allt påminner mig om tiden då jag var yngre och bosnien och en tid som inte kommer komma tillbaka och nu sitter jag här och är lite skönt emotional eftersom det har lagt sig nu och jag kan lyssna på den utan att cryyyy.

jepp ska fixa frulle nu.

e al stvarno, evo sada je opet slusam, FAN VAD BRA LÅT DET ÄR!!! herregud CJ var så jävla bra på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0