lördagens bilder

jag måste nog verkligen skärpa mig. nu sitter jag här och ska blogga upp lite bilder från gårdagen. men jag är så sockersugen så att jag inte vet hur jag ska klara det.

update: jag har käkat glass och nu har jag käkat en banan så nu kommer lördagens bilder. haha, jag och iman sitter och kollar på american inventors och det är såååååå roligt med alla som typ lipar varje gång de ska presentera sin uppfinning. och nu har jag garvat oavbrutet i typ tio minuter eftersom iman är så bra på att imitera mig med mina hysteriska skrattanfall. ja vi har det roligt tillsammans.

men iaf.
här är dom. vi var på vallen igår, första gången ever. och det var kul, men jag var fan lite seg ändå. trist ju. träffade även adis!! men blev ingen bild, lite synd ju, men han finns på riktigt iaf så att ni inte tror att jag hittar på. och det var funny. jag tycker att han borde kommer oftare till kalmar. okej nu ska jag pancakes eftersom iman tvingar mig.

Kommentarer
Postat av: Kriss

Är det säkert att ni har roligt tillsammans? Han ler ju aldrig, den där Iman..

2009-06-08 @ 01:06:35
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com
Postat av: magzzaa

han kör sin hårt inövade pose, så det passar sig inte riktigt med ett leende :D

2009-06-08 @ 02:15:40
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Adis - han som existerar på riktigt

Sista bilden blev ju klart ballast





Copyright på den TAAAACK! :P

2009-06-08 @ 15:26:21
Postat av: magzzaa

adis: haha du får hela äran för den fina bilden :D

2009-06-08 @ 19:39:46
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0