beachparty

jag har ingen koll på dagarna för alla har gått in i varandra och smält samman. i fredags har jag för mig att vi efter skolan stack ner till stan och gick i affärer, handlade på systemet och sedan stack jag och iman hem till mig. vi handlade också och lagade mat. vi kollade förmodligen också på någon kass film (som iman har valt ut) och sedan däckade vi. jag tror att det var så här.

i lördags gick jag och iman på stan och degade en stund i stadsparken, sedan fixade vi oss och det var dags för beachpartyt utanför och på kåren. asmassa folk och alla lika packade. jag och assy kom lite sent men vi trängde oss in i kön och stod sedan med tre "överförfriskade" brudar vars namn jag inte tänker nämna, men det är iaf tre brudar som jag umgås med dagligen (vi saknade dig kriss). där stod vi och så blev jag också småpackis (äckligt att skryta om sånt här och jag skryter verkligen inte utan återberättar hur det var och jag är väldigt sen i min s.k alkoholutveckling så ni får ursäkta mig) och typ alla var egentligen fulla. när man själv har lite alkohol i sig så stör man sig mycket mindre på folk som är fulla än när man inte har det och jag brukar störa mig asofta speciellt när vi är ute på palace, men det är ju en annan historia.

iaf. vi stod säkert 40 min i kön innan vi fick komma in på kåren. under dessa fyrtio minuter hann icareklamens manamana sjungas säkert tre gånger av tre olika gäng, en kille hann börja grilla och aida fick vin över sig som resulterade i det mest hysteriska utbrottet, och förvånansvärt nog var ida den som var mest lugn och som "tillrättvisade" aida haha. ja det var skojigt. hela kåren var sandfylld och det var egentligen rätt äckligt med kall sand mellan tårna men man sköt undan alla otrevliga tankar och fokuserade på att ha kul istället. och det var askul!! jag har inte varit ute på länge och festat egentligen så det var rätt efterlängtat. och det var så svettigt!! herregud tror att jag hade värsta ryggsvetten, jag fick till och med svettmusch. lite usch men det är ju lite av att bevis på att vi pallade att festa i fem timmar konstant. när jag kom hem fattade jag först inte varför jag hade träningsvärk i benen och axlarna men faaaeeeen vad skoj det var.

nähe det här inlägget har skrivits som ett utkast eftersom jag har inga bilder att lägga upp nu för tillfället. nu ska jag iväg på radiomöte och sedan kommer jag nog och surfar igen.

och nu ska ja pubba inlägget eftersom jag är hemma och har lagt upp bilder från helgen.

iman och jag på dagen

utanför kåren

i kön väntandes på att få komma in

familjeporträtt

aida och idahoe


assnygga L

ash posar


Kommentarer
Postat av: Aida

Omg hot hooot kväll ali dobijas plus za familjefotot hahah jag dööör

2009-06-02 @ 16:23:09
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Krisss

Jag saknade er med! Så klart :) Den sista bilden är så himlans cuuuute!!

2009-06-02 @ 19:30:47
Postat av: Gabz

Magzz! Du & din man är såå heta ihop! Jaa måste bara säga det. Ni är hotstuffs togheter :D

2009-06-04 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0