jobb och park

eh välkomna till mitt nya liv. jag har varit uppe sedan 5.50 idag och känner att det är dags att sova snart igen. det är en liten skillnad för mig som är van vid att vakna lagom till middagen. hela den här veckan kommer jag att gå upp vid den tiden eftersom jag börjar vid sju, sedan kommer det ändras och jag kommer att börja halv sju istället (dör inombords lite) på grund av att jag kommer att ansvara för frukosten och kassan själv utan hjälp. så här kommer det vara i tre veckor plus att jag kommer att jobba eftermiddagar med lunchen. jag hade väl föredragit att jobba lite senare men nu är det så här och det visste jag ju om redan när jag sökte jobbet haha. kan ändå inte låta bli att hata morgonar. kände mig lite självmordsbenägen idag.

från och med typ nästa vecka eller något sånt kommer jag även att jobba sex dar i veckan. say no till helger, förutom en av veckorna då jag får ledigt två dagar. MEN saken är den att det inte är en helg utan måndag-tisdag och eh...............ja det blir väl lite svårt att hålla igång kärlekslivet när det är så va. kommer ju inte kunna ses med iman nått. nä det är verkligen inte kul. hoppas iman hinner ringa mig innan han läser det här inlägget eheh. måste lägga upp det här på något fint sätt annars blir han nog lite tjurig över att jag är kass på att förhandla och sådant. jag slutar iaf jobba den 15augusti och efter det är det planerat att jag och min finaste assy ska åka iväg. jag har redan börjat drömma om stränder, allstå känna solen värma och sedan i ren desperation bara slänga sig i vattnet och ba MMMMMMM. asså ja det var det. nu ska jag ta på mig bikinin och lägga mig i parken.

så här måste jag ha det varje natt för att kunna somna, det är för ljust annars. den där grejen som ser ut som en enorm ihoprullad kondom ovanför fönstret är bara min lampa som hänger i taket men råkade komma (HAHA ibland är jag funny) med.

mitt tidigaste tagna kort ever, halv sju typ. jag var på väg till jobbet, såg väl helt okej pigg ut, men det brukar man ju vara när man precis har vaknat. ögonen ser lite crazy ut dock.

sedan kom jag hem och var.....tröttzzzzzzzz. ser jag inte lite knäckt ut och mina pupiller är huge. kul.
allstå jag ser ut som två helt olika personer. sjukt att man kan se så olika på olika kort.
'
den här borde ha rubriken: jag orkar verkligen inte städa undan. så här har det sett ut rätt länge.

dom här hämtade jag ut för några dagar sedan. dom är rätt cuteish tycker jag.

nu är det dags för sololja och park. haha. heeeeeeeeerrrrrå.

Kommentarer
Postat av: N

Jobba pååååå! Det kommer gå kanon! Så fort du kommer in i det är det lugnt! Självmordstankarna så tidigt på morgonen är dock bara att stå ut med, dem kommer man aldrig över! ;) Men jag tror på dig! Flörta på så får du mycke dricks oxå åsså tar du den själv när det är stora summor..hehe. Nån ledig kväll måste vi kunna skrapa ihop oxå för fest eller shopping eller ja bara häng, va du nu orkar efter dina slitpass :)



Sen tänkte jag på en annan grej som har med semester å göra men det kan vi kan prata om senare på msn! puss pusss

2009-06-23 @ 20:23:24
Postat av: N

What the fuck jag skrev en sjukt lång kommentar här ju innan å så kom den inte med verkar det som fast den publicerades förut? Hmm skumt.

2009-06-23 @ 21:19:53
Postat av: N

ah men där va den ju..forget everything I said. ciao ciao

2009-06-23 @ 21:21:11
Postat av: magzaa

PUSSSSSSS du är fiiiinast! jag drar ett längre svar imorrn nu är ajg för trött.

/ din för evigt, göran

2009-06-24 @ 00:08:31
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: iman

flörta varken funkar eller behövs inte. hon har gift sig rik.

2009-06-24 @ 16:56:47
Postat av: Nicole

haha Iman har du hört om ett jämställt förhållande? Genom att flörta med feta affärsmän så tjänar Maggis oxå pengar å kan bidra till hushållskassan. Du borde va glad som har en fru som vill hjälpa till med ekonomin ;) hahah

2009-06-24 @ 23:38:13
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0