trött

allstå om jag inte börjar blogga nu så kommer jag inte blogga senare. jag däckar vid datan och pallar inget när jag kommer hem. det första jag gör INNAN jag sätter mig i soffan är att gå på toa, tar en pink, tvättar fötterna och händerna, tar på mig padjamas och släpar mig till soffan. och där sitter jag i två timmmar och glor innan jag bestämmer mig för att göra annat. tex äta, kolla på tv (the real housewives of OC och New York (asbra ju) Mommas boys, The bachelorette och den där danssåpan som går på femman. asså min tvsmak är väl kanske inte av den högre rangen men VEEEEAAM bryr sig, det viktigaste är att jag har kul medan jag kollar och attt jag typ "relaxar" asså fattar inte ens varför jag rättfärdigar detta, har alltid älskat den här typen av program haha), och promenera. den här sommaren kallar jag lite för min egosommar eftersom jag tillbringar så mycket tid med mig själv och gör bara grejer som jag själv bestämmer att jag ska göra. även om jobbet är stressigt och tufft (men riktigt kul) så var det valbart från min sida för att jag ska tjäna cash och sen skämma bort mig själv HIHI.

okej nu börjar housewives of OC. ska ta en tittpaus. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0