pa sta vise

a ja dosade. vad gör man så här sent? i vanliga fall hade jag varit i säng nu och löst korsord men ikväll pallar min hjärna med att sitta vid datan. jag har även börjat spela tetris online. och igår började läsa om en bok av marian keys som jag läste ut 2004. det är först nu när jag skriver ner det som jag inser att det låter så ickelockande att umgås med mig just nu. min bror vill inte umgås med mig och mamma och pappa vet jag inte riktigt. fast idag var dom riktigt duktiga, lagade massa mat, köpte tårta osv osv eftersom vi firade mig idag, femton dagar försent men ändå. jag tror att dom behövde den här stunden då dom kunde fira av mig och sedan låta mig åka och fortsätta med mitt s.k liv i kalmar.

nu lyssnar jag på din gata och då kan jag adda till en låt som jag hatar, eller snarare artist, lorentz och sakarias. jag antar att det är två dudes. två dudes jag hatar faktskt mycker mer än han mange. allstå verkligen hatar hatar, de är i samma grupp som alla turbofolkartister från balkan. insatta är kanske medvetna om hatgraden.

allstå egentligen har jag så mycket att skriva. det mesta kommer från mitt huvud och inte från typ saker jag har gjort eller något jag har hittat på, fattar ni, allstå jag har inte gjort något som är värt att bloggas om utan det är bara lösa tankar jag kan blogga om. ALLSTÅ, vad skriver jag egentligen? blir lite förivrrad själv här. skitsamma.

iaf. jag känner mig aldrig så oduglig som när jag är hemma. jag gör absolut inget och att sitta vid datan när typ mamma eller pappa går förbi och ser mig gör att jag känner mig asoduglig. typ mamma och pappa lagar mat, magda sitter och surfar, mamma plockar undan, magda surfar, pappa osv osv. jag har inget att göra, jag vet inte man gör något i det här huset längre för dom har sina rutiner och jag har ju verkligen mina. speciellt sovrutiner, dom är lite svåra att ändra på. varenda dag sedan jag kom hem har jag sovit till minst klockan 13 förutom söndagen då jag gick upp vid tio. det känns lite som att jag är nerdrogad när jag sover i min säng här, jag kan inte förklara det. det måste vara luften för det bara ÄR så tungt att andas och då bara fortsätter jag sova trots att dörren är öppen och tvn är på ashögt och mamma och deno pratar skithögt dom med och regnet smattrar ashårt mot fönstret. nista. hopplöst verkligen.

ja......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0