tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

A JA DOOOOOSADE, jag sa det alldeles precis högt och det betyder vaaaad tråkigt på svenski. jag hann knappt uttala det förrän min kära pappa sa pa idi napravi krug som direktöversatt betyder gå och gör en ring men som man skulle kunna översätta som gå ut och ta en runda. asså snälla pappa, orkar inte ta fler fighter med dig just nu så jag skriver det här, SNÄLLA sig mig vart jag ska ta en runda? här runt i kycklingryd a.k.a spökstaden, där alla människor sitter inlåsta i sina hus och spanar på andra levande varelseler genom att sitta vid köksfönstret och glo? i en "stad" där det regnar var femte minut och där det typ bara är så.sjukt.tråkigt. asså vi har inte ens bio!! inget. och så ska jag gå runt som en luffare här på stan, hänga vid Q8 eller hemköp som alla fjortonåriga moppekillar eller de andra "tuffa" kidsen som leker smårassar. det känns som att så många är konservativa och sitter inne med sjuka åsikter (seljaci) och det är så mycket som gör att jag bara vill inte gå ut ur huset bara för att slippa se alla.

när jag hade fått reda på att vissa som jag hade gått på högstadiet med tillsammans hade skaffat barn eller väntade barn så blev jag så glad över att jag själv inte har barn för mina barn ska fan aldrig i hela mitt liv hänga med den här typen av människor. tänk om jag hade haft barn nu och de var födda samma år, sannolikheten är ju rätt fet att dom skulle hamna i samma klass. jag spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr vid tanken. men så blir jag glad över att jag aldrig kommer att bosätta mig här i framtiden, och den tanken gör mig happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0