till parken igen

hahaha assssssssssssssssssssssså kollar på runs house och känner att jag vill vara en av deras familjemedlemmar, kanske inte foooo evaaaaah men typ en vecka eller så. dom är så pedagogiska och skriker ej, iofs är inte min familj inte så skrikig men ändå. anyhoes har lite (mycket) svårt att slita mig från teven just pga programmet. jag borde ut och sola men jag sitter här i bikinitrosor och degar och ba *orkar inget*. jag har fått en fin bränna eftersom jag har varit noga med att olja in mig. kände mig dock småpatetisk när jag igår satt i stadsparken och smorde in mig, det var så långt ifrån beach men jag försöker återskapa den där strandkänslan man brukar ha när man är utomlands. tittade mig omrking lite och hoppades på att ingen smygskrattade åt mig *osäker*. men ijallafall faaaaaaaan vad fin jag blev, låg och blev kåt på mig själv hehe. hade svårt att koncentrera mig på min bok.
nu ska jag iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0