piss

JAG MÅR PISSSSSSSSSSSSSSSSSS. PISSS I ANUUUUUUUUUS.

hur ska jag kunna ta mig upp imorgon, eller rättare sagt idag om fyra timmar?? ja det tål ju att funderas på medan jag ligger i sängen med en hals som skriker KLIA MIG FÖR IHELVETE men jag kan ju inte klia utan bara svälja en massa snabbproducerad saliv som fuktar min sjukt torra hals. och mitt huvud känns som, asså sju kilo säkert, och det väger flörmodligen sex i vanliga fall men ändå och min ena näsborre är helt igentäppt och det känns som att det lever i ett vakuum av snor. klockan är halv fyra och jag ska upp snart och mitt hår är asflottigt och det får mig att må ännu sämre!!! hatar ofrivilligt smutsigt hår, men jag hann inte tvätta det eftersom jag var för upptagen med att dega i soffan av trötthet. och medan jag skriver det här så krånglar bokstaven G på mitt tangentbord och jag snyter mig i medhavda mcdonalds servetter och dom är inte mjuka mot näsan. jag har inte råd att slösa toapapper på den eftersom jag idag såg att jag bara hade en enda kvar. den som ligger i toahållaren. helvete. i eto to je to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0