måste skärpa mig

jag tycker det är assynd att jag inte hinner blogga ikapp allt som händer. så jävla tråkigt för det här är ju min oprivata dagbok juuuh. hur ska jag kunna bläddra tillbaka och minnas när jag inte skriver något? mitt minne klår alla guldfiskars.

 sitter just nu och lyssnar på p3 och försöker partypeppa mig. det är inte så svårt när det är najs väder ute men jag är nog lite seg trots allt. kom nästan precis ut ur duschen och känner mig så fräsch och fin och blommig och pudrig och allt det där fina man brukar känna när man är ren. ska börja mejka mig alldeles strax. ikväll ska vi till vallen som hade premiär i veckan så det är väl lite drag ikväll också. sista partykvällen i kalmar med tjejerna den här sommaren iaf. därför ska vi vara bääääääst på stället ikväll. puzzzz i annuuzzz. fuj. förlåt jag har tillfällig tourettes syndrom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0