magdas underbara dag

min dag kan sammanfattas i ett par rader. jag har...
...ätit frukost och middag
...ätit ananas och sluppit ananassår i munnen
...klippt mutti
...hjälpt vati med hans facebook. vart är världen på väg om ens pappa skaffar fejjan? han är den minst tekniska personen i världen, på riktigt.
...hjälpt vati ytterligare en gång. nu med hans mptspelare. han hittade inte shuffleinställningen.
...ringt min arbetsgivare som inte verkar ha varit medveten om att jag har ringt ett flertal gånger. han hade i för övrigt snackat med aldino.
...löst korsord. dagens ord var melodimakare.
...kollat på oprah i morse.
...spelat sims.

och nu ska jag äta igen.

Kommentarer
Postat av: P-O

Skaffat Sims 3 ännu?

2009-06-17 @ 23:28:46
Postat av: magggza

neej jag har inte än! komemr du ihåg att min laptop är helt cp när det gäller sims och att det typ inte går att spela. jag har ju försökt allt. men jag ska köpa ny laptop nu som förhoppningsvis kommer kunna spela trean :D

2009-06-18 @ 15:38:32
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0