magdas dag idag

idag...
...gick jag jedva upp vid 13. asså det var assvårt trots att jag hade en oskön sovpose så var det typ omöjligt att vakna till.
...käkade jag 3 korvar med bröd till frukost. jag funderade på det, dom där korvbröden dom är ju rätt små så dom lämpar sig verkligen bäst till kycklingkorvarna man kan köpa, men så finns det sånna griskorvar som är alldeles för långa för korvbrödet och det ser asfult ut när det sticker ut 4 cm korv på vardera sidan av korvbrödet. det ser liksom inte visuellt attraktivt ut, ser bara ut som en korv som är på g ut ur anus.
...sedan surfade jag en stund, hjälpte pappa med fejjan igen.
...löste inget korsord. fan dom börjar bli svårare och svårare mot slutet av korsordstidningen. men jag fyllde på med ett par ord.
...sedan kollade jag topmodel och assy ringde också. vi snackade en kort stund. jag tror jag drömde något postivit om honom så jag kände mig naturligt glad när vi pratade.
...käkade middag. lax och pasta och pappa var så stolt.
...käkade överbliven tårta och nu sitter jag här.

så vad ska jag göra nu? korsord igen kanske. ge det en andra chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0