inte 17 år


ASSÅ JAG SAKNAR MINA FINA TJEJER, MINA KATTDJUR.

det går fan inte utan att vara tjejkompisar, killkompisar i all ära, men att ha brudar i sitt sällskap klår det mesta. jag blev lite senti medan jag kollade igenom gamla pics och blev det ännu mer när vi chattade, gruppchatt rules. även fast jag är den äldsta så känns det ibland som att jag är den yngsta, jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt, jag förstår inte heller hur vi orkade festa varenda helg, hur vi styrde upp våra egna förfester antigen hemma hos mig eller hos ida, hur vi sket i de flesta och njöt av vårt egna sällskap. det blev höst och vinter och festerna fortsatte, i varsin del av landet planerade vi ihop en nyårsfest och träffades sedan i kalmar för att fira in det nya året. tiden gick och vi packade väskorna och åkte till london över en helg. livet fortsatte och det blev sommar och nu sitter jag här och tjejerna är tillbaka i sina hemorter och tiden går bara så jävla snabbt och nu har vi två år kvar och jag ser så framemot dom. PUSSSS PÅÅÅ AJDÅ, KRISS, IDAHOE OCH SOFA.

Kommentarer
Postat av: Kattdjur

Oh saknar daj asmycke oxå darling!!! Längtar tills hela gänget e samlat igen, vi kommer äga kalmar hahah PUSSSSS!

2009-06-30 @ 23:26:52
Postat av: Aidiiii

Omg Soffan gör sin första kommentar ever !!Major!!

Jag gick igenom bilderna från london med mommy (min andra)å då fick jag oxå nostalgiiii..I fucking love us <3 <3

2009-07-01 @ 13:26:35
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Idahoe

asså jag börjar gråta på JOBBET din bandit!! snyft Jag saknar eeeeeer!! Kärlek!

2009-07-01 @ 14:22:23
URL: http://idarebecca.blogspot.com
Postat av: Kriss

fan så va man sist igen.. ja men sist men inte minst kanske man kan säga då, om det inte nu va för det faktumet att jag faktiskt är minst.. ja, jag har en poäng med det här, tror jag..



JAG SAKNAR ER!! PUSSSSSSSSSSSSSS vi ses snart igen!! snarare än vi tror!

2009-07-01 @ 18:17:36
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0