if i could escape

jag har inte sovit något alls i natt. jag har varit vaken sedan kl 14 igår. jag mår askasst just nu BUHU stackars mig typ. det är faktiskt rätt sinnessjukt hur trött och slut jag känner mig i kroppen och bokstaven G på tanentbordet krånglar fortfarande. jag måste alltid trycka ner den extra hårt om den ska stämplas.

än så länge är jag positiv och försöker typ att testa massa kurer allt för att hålla förkylningen borta för den har inte slagit ut än helt om man säger så. det är lite kvar och im really trying to keep it away, massa äckliga virusar. nu är jag inne på min tredje liter av ingefära-citron-te och jag är så sugen på nått salt men jag vet inte vad. i natt hade jag svårt för att somna pga det kliade i halsen så jag tog en krpa, blötte ner den i varmt vatten och andades i den men det resulterade (vilket vuxet ord!) i blöt kudde och inget mer. så jag gick upp, duschade, messade min arbetsgivare klockan halv sju och nu väntar jag på att mina potaoesar ska bli färdiga. jag gör polutice, det är det enda salta jag kan komma just nu. ska bli gott med lite turkish yogurt över, salta lite och yummi. men egentligen borde jag sova.

dessutom ringde jag nyss min arbetsgivare och förklarade att jag mår piss och han var så förstående och cuuuuteish, på ett omtänksamtsätt allstå. jag nämnde nog inte att dom var bosnier, ägarna, han och hans fru som driver stället jag ska jobba på. han ba ring om du behöver frukter och alvedon, och du ät massa citroner det är asbra, ba TACKKKKK för att du är så förstående, men jag hade superdåligt samvete faktiskt. det här skulle vara min första "lära-mig-dag" men jag får ta det nästa vecka. jag börjar jobba under midsommarhelgen och sedan förmodligen (hoppasssss) till mitten av augusti.

nu ska jag ta ut mina potatishalvor och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: selmAAH

jag feelar med dig, totally :( bila bolesna dvije hevte, nista nisam mogla raditi osim plakati HAHA. it was harsch. iaf, krya på dig! :)

och dude, är det inte typiskt att du blir sjuk nu eller? hahaha. äääsch, vila. det är mitt kurtips :)

2009-06-10 @ 10:48:31
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Kriss

Naaaw!! Stackare!! Säg till om du vill ha nåt! Mjuka näsdukar kanske? Toapapper? Anythäng! PUSS! Krya på dig sötis!!

2009-06-10 @ 12:56:54
Postat av: Aia

Naouuuw tur att daddy kan ta hand om dig :)

Pussa i tur att du har mtv som sällskap

2009-06-10 @ 13:39:46
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: magzzaa

selma: 2 hefte? shit, jag hoppas på några dagar nu jer nemam vremena da budem bolesna :( smrc. al evo pijem cajeve (kamilica) och slappar, kollar på my sweet 16 haha.



aida och kriss: tack för omtanken brydar!! jag klarar mig nog, torkar näsan med toapapper, lite slitigt för näsan men det går nog bra :)

2009-06-10 @ 17:03:28
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: amelaaaaaaaaaaaa

KRYAAAAAAAAA PÅ MEEEEJ MAGZOOOOON.

2009-06-11 @ 00:44:11
URL: http://ameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0