i skolan

just nu sitter jag i skolan. lite tidigt för min del eftersom jag börjar 10 o'clock men jag gick upp med iman som supportsällskap till skolan eftersom han har gjort det några gånger för mig. på trosdag (ha ha) ska jag sända mitt radioprogram så jag borde sitta och skriva manus egentligen. det kommer att handla om kändisskap och folk som är lite besatta av kändisar (typ jag, men man får inte använda sig själv). det kommer bli bra bara jag kommer igång med manusskrivandet. men ärligt, hur mycket manus kan man skriva egentligen? känns ju lättast att spalta upp grejer och sedan snacka fritt, men förmodligen är det inte så lätt när man väl sitter där i studion.

de senaste dagarna har jag bara tillbringat ute. det har varit skönt väder och då är det ju liiite synd att sitta vid fejjan och msn även om man ibland skulle vilja det. imorgon ska det regna och då kommer jag ha tid till att catcha upp alla bloggar och nya fotoalbum på ze fejj.


Kommentarer
Postat av: selmAAH

welcome baaaaaack :)

2009-06-02 @ 09:54:13
URL: http://seklmyc.blogg.se/
Postat av: maggzalagazgala

ahhh dankeeeeeee. jag får alltid så fina välkommandekommenatarer från dig :D myyyycket uppskattat

2009-06-02 @ 14:49:29
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: selmAAH

haha, det är för att JAG har lärt mig att uppskatta människor som kan tänka själva och som kan få mig att skratta.

ahopp, såg att min bloggadress i det tidigare inlägget blev helt sepe, lets try again good luck to me

2009-06-02 @ 15:12:00
URL: http://selmyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0