hemma

jaha då var man på plats live i kycklingryd. jag sitter här i datarummet och chattar lite medan pappa ligger på soffan och däckar. mamma och deno kollar på ett avsnitt av desperate housewives som farmor har spelat in eftersom mamma oftast missar serien då den går normaltid. mamma vill egentligen att alla sitter och kollar med men ingen pallar riktigt förutom deno som gör det av snällhet.

jag är fortfarande lite förkyld, men det blir bättre så det är ju gött. resan hit var helt okej. jag satt iofs i tågvagnen där djur var tillåtna så jag äcklades faktiskt lite. jag vet inte varför jag gör det men jag är så antidjurhår och typ djurlukt att jag inte riktigt pallar att utsätta mitt psyke för det. som tur var fanns inga djur på vagnen just då. hela vägen satt jag och läste solo och proppade i mig marabou, snöt mig säkert sjuttio gånger och hela papperskorgen var fylld med mitt snytna toapapper. i någon liten håla hoppade en kvinna på tåget, hon satt snett mittemot mig så jag såg när hon lipade. det var lite jobbigt. det var även lite alkoholist över henne, speciellt när hon började gräva i sin väska och man kunde höra glasflaskorna klirra mot varandra, så jag sa inget. dessutom var hon kanske en sådan som ville bli lämnad i fred när hon lipar, för jag är sådan, tycker det är asjobbigt om någon kramar mig när jag lipar för risken finns alltid att jag typ BRISTER ut i gråt helt och hållet och börjar hicka och hela kitet, sedan finns det sånna som vill bli omkramade när dom släpper tårar så då är jag gärna den som kramar om.

iaf. nu är jag lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0