hapchiha

i morse duschade jag och sedan gick jag till apoteket för att köpa halstabletter. jag var så trött och så nikakva. jag vaknade även för en halvtimma sen efter att ha sovit i knappt en timma. var vrålsvettig över hela fejjan och så hade jag dreglat ner både kudde och täcke. ako je bal nek je maskenbal som man säger på bosniska which means att när man väl gör något så kan man lika gärna göra det "ordentligt", asså fattar ni? om jag har dreglat lite så kan jag lika gärna ha dreglat asmycket, om jag nu ska översätta det så. ja det var lite om dregel. asså jag tycker nog lite synd om mig ändå, fast jag vägrar att ge upp, men det är bara för att jag vet att jag inte får ge upp för jag måste kunna ta hand om mig själv.

på maxi köpte jag lite ingefära, citroner och clementiner och en korsordstidning. sån där skön, lätt med roliga korsord. jag gillar det, ett skönt tidsfördriv.
snart kommer iman och jag längtar lite eftersom jag är lite sällskapssjuk just nu även fast jag är halväcklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0