fortfarande syk

iman är iväg och köper glass så jag passar på att "sno" internet, även om det tekniskt sätt är mitt egna internet jag snor. han brukar ta den och jobba så det har inte gjort något dom här dagarna eftersom jag ändå för det mesta har degat. jag vet inte vad min förkylning vill mig, den velar liksom mellan att bli bättre och sämre. jag gör allt för att bli bättre men det funkar fan inte. det börjar göra ont i typ lungorna och det känns som att mina tits och mage tar stryk av allt hostande.

wwwwwwwwwwwoho nu kom icekrämen hihihi.

imorgon ska jag åka hem. HOOORRRAAA HOOOOOOORRRAAAA!! jag har verkligen saknat min familj så det ska bli skoj att bli lite ompysslad och sånt dära. och få lite mat och sånt dära. fast mat har jag fått här eftersom iman alltid står för den. jag stannar hemma en vecka så jag skulle uppskatta att ingen rånar min lägenhet medan jag är borta.

ja kära ni. jag mår piss men tack för de omtänksamma kommentarer jag har fått. de lyser upp min vardag då jag inte ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0