ein, zwei, drei, tanzen!

nu är det ju paaaarreeeefarreee dvs party för en hel slantish. snart kommer brydarna och jag smuttar på  mitt vin och är PEEEEEEEEPPPPPP. asså ÅHHHHHH de här senaste veckorna har varit så kul så det bvorde ju uppskattat om kvällen ikväll också blir asbra, heslt som förra lördagen. assssååååååå jaaaaaaa det vare.

förresten grattis sverige!! du har aldrig varit snyggare med så många färglada människor i dig och det här med att vara mångkulturell är så jävla najs och alla nassar och rassar suuuuger.

ok på tal om verkligen INGENTING, för exakt fyra år sedan utbröt det ett rassebråk utanför bistro där en man blev grovt misshandlad och vi var på den rättegången för någon månad sen så jag hoppas verkligen att det inte blir något skit ikväl.l. festa lugn ppl. det ska inte jag hahaha,. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0