bombattacken (al -q)aida

joj UMIREM od umora på riktigt. herregud. fattar inte hur jag kan vara så här kroniskt trött. men innan jag lägger mig måste jag uppmärksamma bejb som fyller 19 år idag, idag som i fjärde juni. nitton bast, kommer själv ihåg den fina tiden då man äntligen slapp gymnasiet och fick flytta hemifrån, men det här inlägget ska inte handla om mig utan om aida. tidigare trodde jag aldrig att jag skulle umgås med en brud som var så mycket yngre än mig själv men där ser man, she proved me wrong, man kan visst hänga trots ålderskillnaden. nu är det bara ett år kvar tills du fyller lagligsystemålder, tills dess köper vi ut åt dig. puss

GRATTIS BEJB!


Kommentarer
Postat av: Aida

Ooooooh thanxxx nu blir jag generad haha ljubim !!

2009-06-05 @ 18:40:25
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0