american inventors

haha american intventors finalen på fyran nu. undrar vem som vinner. asså han ed som lipar vid varje tillfälle är så jobbig, hoppas han inte går vidare. på varenda en av utslagningarna har han typ lagt sig på golvet och bölat man ba *byter kanal för att slippa se*. okej nu är det spännande, hoppas han förlorar. fuuuuuuuuuuck nej. fel trillade ut. acnecnubben (vars acne har läkt allt bättre genom programmen) francisco ("my name is francisco patino and i AM an inventor" HAHA) åkte ut. lite synd, han gråter. aww asså det här var ju lite gulligt trots att det var cheesy.

ja okej nu är det dags att sluta. fast nu fick franse en praktiplats på nån cykelfirma. eller inte firma, utan någon slags produktutveckling.

allstå hoppas janusz vinner, hans var faktiskt bäst, uppfinningen med den krocksäkra bilbarnstolen.

okej fel åkte inte ut i den andra eliminationen, J är fortfarande kvar. nu står det mellan honom och den där som bölar. jag hoppas inte han vinner, undrar hur bölet kommer att se ut då.

undrar om iman kollar nu? det här var vårt gemensamma hata/älska program, jag hatade och iman älskade mest. det här inlägget är tillägnat dig iman, för att du ska hänga med.

förretsen iman, hon kvinnan som är en av domarna, det är inte hon som spelar mamman i ensam hemma haha, men dom var lika.

HAHA jag googlade janusz och det var han som vann hela skiten!!! kan ni fatta??

ASSÅÅÅÅÅ OMGGG den där duden lipar igen.

janusz ser så lugn och fin ut medan den där lipsillen bara ser överdramatiskt ut. okej nu vet jag vem som vinner men det är kul att se lipsillens min när han inser att han har förlorat HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0