zvennebanan

i brist på annat, här är diskussionen som jag kände mig tvungen att reagera och kommentera på igår i amelias damrum. damrum haha. men iaf, bakgrunden till det här: det handlar om att en av amelias journalister, athena, skrev en artikel om svennebananer i förr-förra numret av amelia, och hur man känner igen en. minns att jag låg i parken och läste det och skrattade för mig själv, för det var en kul grej att skriva om. alltså det var krönikeliknande artikel där hon i princip radade upp de olika grejer som kännetecknar en svenne. vissa fattade dock inte ironin och skämtet i det hela och därför blev det värsta grejen på forumet. asså PALLA, fattar inte hur vissa tänker när dom menar att det är rasistisk att säga svenne eller svennebanan för den delen. det är ju bara gulligt ju.

anyhoes, satt precis och pillade lite med mina fötter, pedikyr:erade dom och hade dom i vattenbad medan jag satt och degade. när jag sedan tog bort baljan efterlämande den bruna märken på mattan. det ser ut som bajsränder på riktigt!! det är väl ungefär så här det är att ha hund, bajs överallt. nej tack. HIHI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0