utesväng på SP

mycket trevlig huvudvärk jag sitter här med. men det är inte den vanliga huvudvärken som håller till inne i huvudet utan en sån där som ligger precis bakom ögonen. det kanske beror på trötthet. vaknade iaf vid 11 utan någon klocka eller andra tekniska och otekniska grejer. gud mitt huvud allstå. jag är ledig idag även om min boss inte var så skitpositiv till att jag skulle vara det haha, han ba plz jobba lunchen jag ba *riskerar att få psykbrott*, idag BEHÖVDES det verkligen en heldag borta från jobbet. alla dom här tidiga morgnarna tär på mig har jag börjat märka av nu, jag är ingen morgonmänniska utan behöver sova ut lite då och då och det gör jag sällan inte ens när jag är ledig liksom. min hjärna har blivit omprogrammerad sedan jag började jobba tidigt. förhoppningsvis kommer det bli lite ändringar nu och jag kommer börja jobba kvällar och då kommer jag sitta och recensera nya jobbiga kvällsgäster istället för morgongäster. det blir väl kul?

och det här med att komma bort från jobbet funkar inte det heller, för antigen så jobbar man där eller så är man ledig och sticker dit och fikar/festar. M hämtade upp mig igår och så stack jag, hon och V till SP och hängde där. stötte på lite kul människor bland annat en kvinna i 35års åldern som är typ stammis på SP, hon kom och satte sig med mig och M och började snacka om att hon aldrig träffar rätt killar, att hon bara hänger med gifta dudes och blabla, sen ba frågar hon oss om vi tycker att hon är ful och andra cprelaterade frågor man inte ställer till folk man knappt känner. kort därefter kände hon igen en kille så hon hojtar till ba KEEENT, DET ÄR VÄL DU? och så kommer den här kent fram till vårt bord, sluddrar, ser allmänt ful ut och packad, vidrig helt enkelt, men tror att han är ashet precis som 98% av alla män tror när dom har fått i sig fyra-fem öl för mycket. kent verkar uppenbart ointresserad av den här kvinnan eftersom han tittar på mig och m hela tiden och vi sitter där och ignorerar honom, låtsas ej om att han står tjugo cm ifrån oss och förpestar syret vi andas in. plötsligt säger kvinnan till kent hon ba knullar du karin eller? han ba eh nejjj............ hon ba för att knulla henne blir du tvungen att använda dubbla kondomer och våtdräkt, han ba jag använder alltid kondom!! jag ba får du ens knulla???? förlåt kanske elakt, men på riktigt, han var typ skitoattraktiv, inte nog med att han var ful han hade noll personlighet som i vanliga fall brukar väga upp det estetiskt oattraktiva, med andra ord så hade han inget som skulle kunna göra honom det minsta fuckable.

på tal om snyggt, så var mina highheels triumfkortet igår. V var kär i dom, påpekade flera gånger att dom var skitsnygga, han ba jag älskar dina skor, jag ba du inser att jag är ca 5 cm längre än dig nu? han ba *short guy*.  nähe nu ska jag väl sticka in mot stan en sväng. om inte mitt huvud skjuter ut mina ögon av smärta snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0