smink

helvete vilken cp dag det har varit idag. vaknade vid fem i morse eftersom jag frös ihjäl. fortsatte sova och mobilen tjöt vid 05.40. gick upp och hade asont i magen, bajsmagen, stack till jobbet och mådde illa och hade kramper i magen och kände mig bara så SVAG. hehe. på riktigt. förberedde frukosten till hotellgästerna och hade sedan ett samtal som jag bara kände att jag ej orkade med. slutade tidigare och gick hem. käkade min lunch och somnade sedan och sov i tre timmar. drömde om min bror och jag saknar alla tre jättemycket. vaknade skitcp igen och gick ner en sväng på stan. och allt har bara varit lulligt. hatar sånna här dagar, men nu är de lite lugnare.

var först inne på kicks och skulle leta mineralfoundation, känner verkligen att jag har fallit för all reklam och bullshit men jag ger det en chans. jag gillar att det är tunnare än vanliga foundations, gillar inte att man ser smutsig ut med för mycket, inte till vardags iaf. på helgerna får det gärna se smutsigt ut. skojar. men jag frågade iaf en av kickstjejerna om hjälp, först tänkte jag be den där tanten som låter som en man, förmodligen konsekvensen av femtioårs kedjerökande, men orkade inte med hennes stämma på riktigt, kändes lite som frivillig våldtäkt på mina trumhinnor och det vet jag inte om dom hade velat ställa upp på. därför blev det en blond brud med kakfejja. 80% av alla tjejer som jobbar på kicks, face och mus verkar inte ha en aning om att de ser ut som levande färgpaletter, tycker verkligen att det är ett mysterium att inte en enda av dem kan sminka sig, man tar alltid en risk när man frågar någon av dem. och nu kom jag hem och det känns som att jag har fel nyans. HATAAAAAAAAAA. hatar fel nyanser. får väl gå tillbaka imorgon och byta. jag blir alltid så stressad när jag ska hitta THE nyansen, känns som värsta grejen att göra.

ja okej nu ska jag kolla lite tv. bachelorette ikväll!! spääännande.

Kommentarer
Postat av: Kriss

Min mage va också helt wonky igår! Märkligt...

2009-07-30 @ 10:33:08
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0