utekväll igår

okej, ska snabba mig och lägga upp lite piksz från igår. det blev inte så många men vi ska bli bättre på det. aida kom som sagt till mig och hängde en stund och det var sååå skumt att träffas igen, känns som att man inte träffats på hundra år, my daughter is all grown-up!! iaf. vi stack sedan till stationen och typ tjugo killar hann busvissla åt oss. kändes som att man var utomlands. vi väntade en stund innan kriss buss kom men sedan kom den med besked vilket vi missade eftersom vi väntade på helt fel station. kriss segade sig fram de sista stegen in i vår varma barm och vi stod och mös en stund innan vi stötte på en busschaffis som jag frågade om han kunde ta kort på oss. de korten blev keffa så de kommer inte med här. inne på SP var det aspackat, herregud asmycket folk. blev fan stressad över att ens behöva tänka på att jag eventuellt kommer behöva jobba kvällar snart. vi satte oss inne först eftersom det inte fanns bord ute, men efter att de hade käkat färdigt sin mat så stack vi ut och där satt vi en rätt lång stund. fasen vad mysigt vi hade det. kort därefter joinade även R och hennes snubbe (HEEEEJ RRRR!! jag vet att du läser nu haha). de satt och såg bara allmänt kära ut och jag ba *vill också*. nä men nästan. hennes dude jobbar på mediamarkt!! haha blev asimpad och så satt vi en stund och snackade datorer och sims. har fortfarande inte köpt ny data ni som hänger med. därefter kom även några andra av mina arbetskompisar och så satt alla. vid tolv var det dags att pejja för sig och sticka hem. och sedan däckade jag.

finally återförenade!! kriss har suttit i en buss i sex timmar, märks kanske. skojarrrrr.

mina fina hungriga tjejer.

jag käkade kladdis med massa vaniljsås.

R och S

ett band spelade

på väg hem mitt i natten. aidas nacke har sommarlov.

bästa


Kommentarer
Postat av: Ida

saknarrrrrrrrrrrrrrr



:) <333

2009-07-18 @ 21:01:14
URL: http://idarebecca.blogspot.com
Postat av: Nicole

magda! Dom sandalerna du har är dom från h&m? Har sett så många som har dom på sig men fattar inte var alla köper dom! :)

2009-07-19 @ 12:12:01
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: magzzara

ida: PUSS



nicole: jag har inte sett en enda som har skitskumt för dte är ju h&m, känns som att alla borde ha dom då haha. fast jag beställde, finns nog inte i affär än.

2009-07-19 @ 17:13:53
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: renee

haha magda söt du e din lilla paparazzziii :D

2009-08-03 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0