tråkigt

har precis suttit och engagerat mig i en tråd på forumet på amelias hemsida haha, magda goes tant men jag skiter iiiiiiiii. förresten jag har slutat prenumerera på amelia, upplevde den lite väl för tantig för mig själv faktiskt, för mycket recept och hemma-hos-reportage, blir automatiskt att jag bläddrar förbi femton sidor av tidningen bara för att jag inte pallar sätta mig i "kvinnosidor". men en sak jag tycker är viktig och det är att man måste bredda sin tidningsläsning genom att ex läsa tidningar där man själv inte är målgruppen, dvs jag och amelia. man får lära sig så mycket om så mycket som kommer hända en när man blir äldre, jag läser massa sån skit i förebyggande syfte, allt för att underlätta för en äldre magda i framtiden.

nu är det dags för en mäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0