8 månader

det här inläggetmåste upp innan det blir en ny dag,. innan det hinner bli andra juli.idag fyller mitt och imans förhållande åtta månader!!!! helt amazing och för varje dag så tcker jag honom honom mer och meeeeeeeer. älska mer *relkamskadadÄ.

asså jag är lite packad märker jag nu, det är lite svårt att knappa rätt på rätt bokstäver. kom precis hem från jobbet, fast jag jobbade inte utan satt och delade en vinflaska med två tjejer från jobbet. det var naaajz. jag satt och firade mig och iman, fast i msyg.


assssås HAHHA dom spelar carlene carter på star fm. och varför jag kan det här, JOOO för att på småstjärnonra för aslänge sen så var det en tjej som mimade till henne. och sen dess kan jag den här countrylåten. 

men iaf, hihi nu snackar jag med assy i telefon. och kjag ska upp imorrn halv sex. jag döööööööööööör. 
okej nu har jag fem minuter kvar och bilden måsyte också upp. vår mest romanstiska bild. 
asså *är för söta*


Kommentarer
Postat av: Krisss

Oj.. Jag kräktes just lite i munnen..



NEEE JAG SKOJAR!! Ni är ju världens sötaste!



PUSS!!

2009-07-02 @ 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0