yoghurt och sånt

det känns som att jag borde få dåligt samvete över att jag har duschat i nästan två timmar, men jag får inte det. skulle jag sluta duscha skulle inte sveriges reningsverk ha något att göra och så länge jag inte pejjar för vatten så är det luuungan.

jag är färdig med analysen och ska skriva lite på tentan nu också.

idag var jag faktiskt på maxi igen. jag hittade allt jag behövde, men bara det att nästan alla bröden i brödhyllan var slut så jag köpte något danskt bröd fylld med frön. så reade dom ut en massa grejer också, inte mat, men typ skivor och sånt. och jag köpte en kul dvdbox eller vad man nu ska kalla det, det innehåller iaf lite yogagrejer och pilates och sånt haha. fan askul, bara köra igång och träna då allstå. duktigt. men hade det inte kostat hundra spänn så hade jag nog inte köpt det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0