TV cu gledat od himne do himne

sitter här med byxorna nere vid knäna haha. varför blir det alltid så att så fort man kommer hem det första man gör är att man sätter sig vid datan och medan man surfar drar man av sig kläderna samtidigt? alltid.

men iaf. krissan hämtade upp mig idag på morgonen, halv två men ändå, jag hade försovit mig men jag fixade mig rätt snabbt och sedan mötte vi upp idahoe för att gå på stan. vi skulle köpa hårfärg till kriss och hämta vår filmdildo. den är rätt fin, rosa sådär. vi gick väl en sväng på stan, käkade och sedan stack vi till krissan. det tar sin lilla tid att gå upp till henne.

där uppe började jag med att avfärga hela hennes hår. resultatet blev lite gultblont hahah. lite kul, som en liten kyckling var hon. sedan färgade vi över med någon blond nyans, och nu har vi ännu inte hunnit se resultatet eftersom jag och idahoe stack hemmåt. och nu är jag allstå hemma. ska snabbduscha nu och sedan ska vi sticka till rockklubben där ida ska göra en intervju. därefter får vi vart benen bär oss.

stresssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0