chips och glass

risken med att låsa in sig i lägeheten såhär några dagar i rad är att man får ihopvuxna ögonbryn, grå hy, stinkande tofflor och orakade ben och armhålor. ja listan kan göras lång. men den risken får man ta ibland. sen fixar man sig och går ut med superkisande ögon ut i naturen, ögonen är inte ens vana vid dagsljus eftersom man vaknar på eftermiddagen då det är mörkt och lägger sig på morgonen då det också är mörkt.

det är lite kul att jag har haft ett helt jullov på mig att påbörja och avsluta en filmanalys och en hemtenta men jag har inte gjort något utav det. trodde att jag skulle börja panik:a imorgon, men paniken blir nog lite besviken över att behöva dröja, jag trodde nämligen att analysen skulle in på tisdag när det in fact ska in på onsdag så tjaa tyvärr mister panik inte din tur ÄN. på måndag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0