tacos och satc


kriss är cute och jag är bara allmänt fotgenique

men hej hur söt och oskyldig får man bli egentligen??

guza guza

soffan

ida lagade maten och aida hackade löken (väldigt vitkigt att påpeka!!!)

hej det är kriss och jag igen *pepp*

mitt under satc-avsnittet hörde vi ett brummande och då hade ida tagit fram sin dammsugare och börjat städa. HAHAH. jag tror jag dog en smula igår.

igår satt vi alltså hos idahoe och käkade tacos. jag har kommit fram till att jag antigen käkar hos/med tjejerna, och då ute, eller så äter jag av mammas matlådor eller när ajmän lagar mat åt mig. fast jag har faktiskt lovat att skärpa mig. iaf, jag tror inte det finns något ämne som vi skäms för att snacka om eller som vi inte har snackat om, inget botten is nådd när man är med oss inte.

idahoe är som en riktig bullmamma, jag kan se mig henne i framtiden då hon pysslar om sina kids, men det känns som att hon övar sig på oss. igår satte hon igång SATC åt oss så att vi fyra tjejer kunde kolla medan hon städade undan haha. jaa myyyzigt. sedan knackade det på dörren och det var min mään som kom för att hämta mig. jag kan nog officiellt börja kalla honom för min män nu, alla de klassiska symptomen är nu på plats; han sover på min kudde, lagar mat, diskar aldrig, använder min deo och klämmer ut det sista ur min ansiktskrämburk. listan kommer säkert att fyllas på.

nu ska jag faktiskt gå och vara duktig.

Kommentarer
Postat av: Ida

<333

2009-01-29 @ 21:21:53
URL: http://idarebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0