*kmä*

jag blir så trött på livet (lät lite väl drastiskt) och på allt när jag är trött och sömnig. i fem dagar har jag varit konstant med människor, varit supersocial och så därför har det inte blivit så mycket bloggning. var som sagt i lund över helgen och igår satt kriss, ajdis, ida och cpa hos mig. vi satt och slappade, käkade pizza, jag klippte krissan och vi skrev vårt tvåminuters-manus.

det har varit så jäkla lite sömn dom här senaste veckorna och idag känner jag mig som en zombie. jag däckade på soffan idag och sov i fem timmar.

allstå nä, jag känner mig så jävla less på lite grejer men jag pallar inte ta itu med det. nu ska jag kolla på the women och bli lite pepp. hejdå

Kommentarer
Postat av: ACPA

Din klasskamrat hjälpte mig att flytta idag!

2009-01-15 @ 02:14:19
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0