im sorry but i have to next u

hej hej så jävla många bilder har jag nu infogat. kan man inte komma på ett smidigare sätt att lägga upp bilder på bloggpunktesse? och nu skickade även eddie lite pictures så dom kanske man också skulle lägga upp. det är inte bekvämt att sitta i soffan och blögga, föredrar när jag kan sitta normalt istället för att halvligga.

anywho, jag har precis gjort en musikalisk upptäckt, han heter james morrison och låter ungefär som james blunt och c/o, men det duger så här sent, speciellt duetten med nelly furtado.

förlåt för tråkig blögg just nu. alla skriver på msn så man blir lite okoncentrerad.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, visst e han bra!? Att du har missat honom ända tills nu är ganska fantastiskt :P hihi...men jag ska inte säga ngt...jag har själv upptäckt massa nytt precis :p

2009-01-03 @ 04:01:50
URL: http://idarebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0