"ok, jag sitter här på en bänk me de andra a-lagarna och väntar"

guten morgen ppl.

vi vaknade för cirkus en timma sedan. jag drömde om blondinbella och att jag och nicole stod i kön för att få en autograf, jag ville få en dvd signad. intressant dröm, blondinbella in my thoughts forever.

nicole stack till jobbet precis, det är hon som står för cashen i det här förhållandet. jag kan bidra med lite csn, men det är det enda. vi däckade vid halv tre igår och båda var så trötta. jag tror att jag däckade rent psyskiskt runt 11slaget men som det alltid blir när jag är hos nicole; vi lägger oss och pratar tills någon av oss blir tyst och sedan säger den andra nä ska vi sova nu?

lund var mysig som vanligt, en hel del nya grejer hade öppnat upp, men vi hann inte se så mycket eftersom klockan var rätt mycket när jag kom. och jag är så osmart, jag hade sagt till nicole att jag skulle vara framme vid sju, men jag hade kollat fel så tio över sju får jag ett var är du-sms från henne. saken var den att jag sov då. när jag sedan vaknade så hade jag ett antal missade samtal och mottagna meddelanden. då hade hon väntat i typ fytio minuter innan jag svarade. allstå jag fick skitdåligt samvete, men jag tyckte det var asconfusing att jag inte var framme i lund, innan jag fattade att jag hade kollat fel. så jag skickade iväg ett dåligt samvete-sms och ville typ gå och snabba på tågföraren så att vi kom fram snabbare. dåligt av mig. men nicole cheerade upp med ett förstående sms *käääärlek*.

jag känner mig så hemma här i lund och hos nicole. jag typ glömmer bort omvärlden haha och tror att den enbart består av skåne, för det känns som att jag närsomhelst kommer att gå hem till mig, till vildanden, till mina fina lilla lägenhet. awww. känns skönt att det är tack vare nichhhhole som minnena lever vidare haha.

nä men som sagt nu är hon på jobbet, jag har skickat iväg min tenta till kriss och aidis. ska snart gå ner på stan och möta upp A. nicole kommer ner till stan vid 3 och då drar vi till nova.

Kommentarer
Postat av: magdzzz

jiiiiihoooooooooooooooooooooo

2009-01-10 @ 02:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0