utan tvekan

skönaste tiden på dygnet. speciellt när man vet att man inte måste gå upp tidigt. när man vet att man kan sova ut och dra sig hur länge som helst. jag har sovit på soffan de senaste dagarna och det är rätt soft, kanske för att den är hård och för att man kan slänga benen åt vilket håll man vill och ändå inte nudda väggen. jag lever på soffan, käkar middagar och frukostar där och spanar tv.

jag måste nog föna mitt hår nu innan jag däckar.

tidigare ikväll var jag, krisspi och idahoe på bio. vi såg the curious case of benjamin button. tre timmar lång och ingen av oss blev kissnödiga. filmen då? sådär, helt okej. rätt lång och man kunde kanske ha tryckt ihop den till två timmar istället. ida älskade den, jag och kriss älskade brads kalsongkant.

nu ska jag göra en mäck och ta ett PPavsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0