u must restart now

mitt antivirus har slutat fungera och det sabbar hela min data. jag bara gnäller om datan men eftersom mitt liv kretsar ca 90% kring den så är det illa när jag säger att det är illa.

det är lite fantastisk att jag lyckades gå upp vid 11 trotst att jag somnade vid 7 i morse. nu har jag varit vaken i två timmar men det känns inte som att jag har varit vaken, snarare varit halvdöd eftersom jag är så trött. allt tar sån tid, typ diska, göra frulle, dra på sig morgonrocken. suck.

jag har så mycket att göra, så mycket tid har jag också, men så lite effektivitet.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



Hittade din blogg när jag sökte på antivirus på Knuff.se.



Jag har ett antal antivirus licenser från Zonealarm du kan få om du recenserar programmet när du använder det för att ta bort dina virus



Hittade inget mail att kontakta dig så jag skrev en kommentar istället



Christian Rudolf

0708140833

2009-01-20 @ 14:08:46
URL: http://www.mjukvara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0