tjaaaaaaaaaaaa

heeeeej blöggen!!!

nej. eller jo.

nu är jag ledig här framför datan, ingen som stör mig. sitter i skolan alldeles precis just nu och livebloggar. jag vet inte om jag pallar förmedla alla känslor, jag är sååååååååååå trött. idag har vi med våran lilla film.

nä men allvarligt, jag börjar känna att jag suger på att blogga. jag suger väl på det mesta jag gör, men ÄNDÅ.

allstå den här känslan jag har, det är som när man typ har påbörjat en sida i skrivboken och man är inte alls nöjd med hur man började skriva, typ att texten är ful eller att man bara är allmänt opepp på att skriva på den bladet man påbörjade och det är väl ungefär så här jag känner det när det gäller bloggen och inläggen just nu. men oftast så blir det ju så när man inte har skrivit på länge. ja ja det var väl det. herå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeh! du är bäst på att blogga juuh!! :)

2009-01-26 @ 16:28:06
Postat av: Anonym

din blogg äger..

2009-01-26 @ 17:04:28
Postat av: magza

meeeeeh cuteish ni är!!

2009-01-26 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0