the beeean

allstå idag är jag så död. somnade halv sju i morse och vaknade halv 9, helt typ körd. men jag tog mig till skolan, vi hade seminarie på våra filmanalyser, det gick bra och det är ju det viktigaste. kom hem, surfade, däckade en stund och påbörjade tentan för cirkus en timme. undrar om man kan skriva sex sidor ikväll? eller kan och kan, klart man kan, men pallar man, det är nog det som är huvudkonflikten i mitt dramatiska *not* liv just nu.

jag peppar mig med att jag åker till skåååunnnee imorgon. det kommer bli en så kul helg med min fina böna. jag läääängtar!! var ju fan en evighet sen jag var i lund tillsammans med nicole.
jepp nu ska jag fortsätta här med tentan.


the caaat.

Kommentarer
Postat av: Nicole

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw the cat! Fan undra va han har för sig nuförtiden! Han sitter säkert på nån bil å softar å undrar var fan vi tog vägen. Speciell katt det där, vi kommer nog aldrig träffa nån katt igen som är så lik dig till sättet!haha

2009-01-07 @ 21:43:44
Postat av: Nicole

shit asså när man spanar på bilden så ser han rätt speciell ut alltså. Typ eyeliner runt ena ögat! Heting!

2009-01-07 @ 21:47:19
Postat av: Magza

jag hade också saknat oss, vi var ju assnälla mot honom. småpratade lite varje dag.



ja han kör nån emo-sminkning där, fet eyeliner runt bara ena ögat.

2009-01-07 @ 22:38:54
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Sign. Anz

Och det var en evighet sen vi sågs!! föresten, ett inlägg är tillägnat dig =D (ett stört inlägg om min psyko granne.. i din smak vill jag tro?) läs först inlägget innan för att fånga sammanhanget ;)



Instruktion:

läs först, Idag är det en tornado i min skalle!

sen, Kufiskt psyko!

Fuska inte i ordningen!

2009-01-08 @ 21:16:25
URL: http://dissadnr1.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken söt liten misse ;D

2009-01-09 @ 11:09:33
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0