snuskig film

ah soft. nu ska jag fixa i ordning lite kellogs och sedan spana private practice hela kvällen. imorgon är vi lediga, så det är sovmorgon. herregud vilken skön helg det kommer att bli.

idag gick jag, aida och L på stan för att spana olika teaterföreningar, men vi insåg väl rätt snabbt att vi skulle få problem med att hitta amatörskådisar. nu behöver vi någon som kan vara med på inspelningen på måndag och vi har ingen. lite pääänik, men kanske fixar vi Es syrra till det här. därefter gick vi till sexbutiken, även en piercingstudio, här i kalmar. hon som jobbade var den trashigaste jag sett på länge. lilafärgat tunt hår som hon hade tuperat sönder för att få det lite fluffigare, allmänt schleten och en röst som bara någon som har rökt i trettio år har typ. lite sådär otrevlig också.

före oss tre var det någon fjortissnubbe som frågade om piercingar i tungan, eller att hans mamma eventuellt skulle utföra det på honom, och hon ba jag tror inte att din mamma vet ett skit om hur man gör det. ba okeeeej, hon kunde kanske varit lite mer trevlig. när det sedan var vår tur och L frågade om vi kunde få låna en dildo för att använda som rekvisita i kortfilmen, hon ba NEJ, innan L ens hann avsluta egentligen. hon föreslog istället att vi skulle fråga våra kompisar, eller mammor. eh jo. skitnormalt, jag slår henne en signal nu på direkten. not. sjukt dryg kvinna.

så vi hade ingen tur där, istället gick vi till partaj, där hade dom också lite intimleksaker, och vi hade tur, för vi kommer få låna en dildo som jag ska hämta på lördag haha. vägrar gå dit själv, ska försöka släpa med mig kriss och idahoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0