say what u need to say

ah jag har sån fetinghufvudvärk som jag alltid får efter att ha varit ute och gått i kylan och sedan kommit in i värmen, typ hjärnan som tinar upp. nä men seriöst jag vill typ nästan dunka mig själv i huvudet med något hårt för att smärtan ska försvinna.

sitter och lyssna på tarkan nu som tydligen ligger på en skiva som heter "summer hits 14 (from turkey)". peppigt. jag har aldrig tyckt att turkiska lät så fint, det låter bara liksom gutturalt men på senare tid har jag nog börjat acceptera det, även om jag alltid har accepterat tarkan.

anywho, deno sitter på tåget nu, det kändes skumt att lämna av honom. inte skumt-skumt utan skumt-lessamt. även om vi bråkar ochsmåhatar varandra rätt ofta så tycker jag om honom myckettttt. komma tillbaka till en tom lägenhet brukar jag älska men nu var det lite loooneeely *akons smurflåt*

klockan är fyra och det är redan mörkt liksom. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0