msnspam

allstå ibland funderar jag verkligen över vilka puckon till msnkompisar jag har. det är helt ologiskt att jag ska behöva få sånna msnspam-meddelanden skickade till mig heeela tiden. först ser man att det blinkar orangeat, sedan ser man att det inte är något msnnick man känner igen, man klickar upp rutan och ser att det är äckelspam och även om jag skulle vilja blocka alla så går inte det för då kommer ingen någonsin kunna adda mig och fast ingen har addat mig på länge (haha) så vet man aldrig när det bvehövs. typ. men iaf så då klickar jag på accpetera och då står det hey take a look at my pic blabla och då blockar jag personen och stänger ner rutan, men jag är fan trött på det nu. skittrött. så jag undrar: vilka idioter är det som idag 2008 fortfarande inte har fattat att man aldrig klickar på sånna länkar för det är lika med virus i mejlinglistan? SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0