men heeeej

det är ju helg nu!! hur underbart som helst. cpa har stuckit till skolan och jag sitter här och degar i pyjamas. ska strax fixa mig och sticka ner på stan med tjejerna. vad hade jag gjort utan dom liksom?? har för jävla kul med dom.

på tal om tjejer, vi fem tjejer kommer nu att köra igång med vårt egna radioprogram. första programmet kommer att gå onsdagen fjärde februari kl 20. men jag kommer länka sönder det när det väl är dags så då kommer ni kunna lyssna på fem nervösa brudar. vårt program heter Muttation, asbra namn och en hyllning till det kvinnliga könet. det kommer bli så spännande!! jag längtar lite faktiskt.

en annan mycket rolig grej är att vi fem kattdjur även kommer att åka till london i slutet av februari!! HIHIHIHIH. såååå kul det med. vi bokade biljetter i veckan och ska bara fixa boende nu också och så är allt kirrat.

ok nu ska jag gå och mejka mig.


Kommentarer
Postat av: nerkooo

daces mi link da slusam radio! OK? seee ya

2009-01-23 @ 14:21:18
Postat av: P-O

DJ Maaagz! =)

2009-01-23 @ 14:55:16
Postat av: fLASh

hoce'l bite dziber muzike na tom vasem radiJu??:D



Teceee vinooo crvenoooo venamaaa moooojim....oJhaaAA!

2009-01-23 @ 17:58:35
Postat av: Aidiiii

Ma nebi ti nista bez nas bäääjb å inte vi utan dig heller, zato hoe's before brooos

2009-01-23 @ 20:02:17
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: magza

nerko: hocu hocu :) jag länkar kad bude dags



flash: haha inget sånt!!! al bice sigurno annan dålig musik haha :D

2009-01-24 @ 11:54:16
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0