ispod mog balkona miris oguljenih narandi

oj jävlar klockan är ju redan halv åtta. jag har suttit här med samma inlägg i ett par timmar nu haha. jag har hunnit tvätta under tiden. tänkte även dra till med en lögn, typ att jag även har städat och lagat mat men jag kände att det var lite onödigt att ljuga. tänkte ta en snabb promenad nu. var duktig och påbörjade mitt nya liv i måndags men de andra dagarna har det inte gått lika bra haha. fast idag ska jag åtminstone ut och röra på mig lite. jag hittade mina 2kgs hantlar i nån låda här så dom tänker jag använda när jag är ute och går. det ser så piffigt ut!!

jag måste även betala hyran idag och försäkringen. jag levde utan försäkring då jag bodde i lund men nu är jag lite mer skraj eftersom vi sysslar med sånna sjukt dyra kameror och grejer i skolan. kul att sabba något som är värt hundratusen (fast dom MÅSTE väl överdriva?), kan verkligen se min dröm om ett ekonomiskt oberoende liv bara smulas sönder, så tja att pejja 230 kr per halvår känns inte SÅ mycket. länsförsäkringar is the shit faktiskt.

hm det var nått mer jag tänkte tala om, men nu har jag glömt det. det var nått annat jag var tvungen att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0