gick upp nästan nyss

sov i några timmar. det är fint att sova måste jag nog säga. speciellt när man absolut inte har något man måste fixa när man vaknar. vår videokurs började i måndags och det är en halvjobbig kurs eftersom man går långa dagar men sedan har man inget att plugga på till efteråt, inga läxor eller böcker.
vi jobbar i grupp, fem tjejer (som upplagt för fight kan man tänka sig, men än så länge har det varit lugnt), och igår spelade vi in i skolan, låtsades ha intervju och jag fick stå framför kameran och hålla i micen!! it was fuunnyy!! jag gillade det asmycket, speciell känsla.  aidis, L och E stod bakom kameran och mixtrade med det.

imorgon ska vi gestalta ett orspråk och spela in det samt redigera. guuuuuud vad skojigt. allstå att bara slippa sitta och skriva en massa grejs, nu är det bara praktiskt.

nu ska jag gå och dressa mig, kattdjuren kommer förbi, och sedan ska vi ta en sväng på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0