fan vad alla verkar pigga

jag har faktiskt inte så mycket vettigt att dela med mig idag, så då kan man ju undra varför jag ens skriver något, varför inte bara låta bli? egentligen.

det var tydligen trettondagsafton igår. det visste inte jag. och det verkar inte som att dom fem andra personerna som befann sig utanför maxi igår halv 10 visste det heller. så jag handlade inget. kände mig mest snopen eftersom jag inte hade någon mjölk, det blev ingen kellogs med banan igår. det är lite att ta i att kalla det för maträtt, men det är det nästan, hos mig iaf.

idag är det trettondagen. jag köpte ett par svarta byxor någon gång under jullovet. sedan ångrade jag mig, och ångrade mig tillbaka och idag vet jag inte var jag står i frågan. det är sista dagen att lämna tillbaka dem, men det känns som att min lathet stoppar dom planerna. så kanske behåller jag dom trots allt. men undrar ändå hur öppettiderna ser ut idag? jag måste ha mjölk.

förresten så åker jag tillbaka till mitt gamla hemland på torsdag. skåne i helgen! herkan på fredag! shopping i malmö på lördag! nova lund på fredag (det hinner vi va?)! herkan på lördag? (JAA). jaaa det är så mycket fint som händer nu till helgen.  

Kommentarer
Postat av: Kriss mit the friss

jag är inte pigg.. =/

2009-01-06 @ 16:56:09
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com
Postat av: bön

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VI SKA SÅ KUL! LÄNGTAR!!!!

2009-01-06 @ 19:22:52
Postat av: Anonym

alltså nova lund är så prettigt (a)

2009-01-06 @ 20:51:13
Postat av: B to the Ö to the N

mmm visst är det. Gud va folk som går dit inte har nåt liv...veeeeeeeeeerkligen... herregud har man inget annat för sig lixom om dagarna än å gå till Nova...guuuuuuuuud..

2009-01-06 @ 21:42:09
Postat av: B to the Ö to the N

mmm visst är det. Gud va folk som går dit inte har nåt liv...veeeeeeeeeerkligen... herregud har man inget annat för sig lixom om dagarna än å gå till Nova...guuuuuuuuud..

2009-01-06 @ 21:44:37
Postat av: Magza

anonym: nu har du satt dig i skiten haha.



bönis: JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!! novas cheese är godast!! åhhhhhh kul vi kommer ha det!!

2009-01-06 @ 22:55:21
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-06 @ 23:10:27
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: nerko

magda, glöm inte att säga HEJ till nicole från mig!!

2009-01-06 @ 23:22:02
Postat av: Nicole

men Nerko du vet ju att du kan säga hej till mig när som helst här i bloggen ju!

2009-01-07 @ 14:38:22
Postat av: A D I S A

ooooooooooo jag vill ocksååååååååå till Lund

2009-01-09 @ 02:32:03
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0