din gata hundrakommasex

käkade precis frukost och en ashård kiwi. fyfasen vad jag är trött. det här är fjärde dagen då jag går upp tidigt. tufft liv man har när man anser att tio är tidigt men ja ja.
snart är jag färdig med tentan, har en fråga kvar. ska bli gött att fixa den, men måste sticka till skolan och lämna in den också. så måste jag packa också för idag är det lund som gäller.

jag är fan trött allstå och när jag tittar mot köksdelen av lägenheten så blir jag ännu tröttare. från och med nästa vecka har jag lovat mig själv att börja sova ordentligt och framförallt sova på natten.

Kommentarer
Postat av: Krissan

tillsammans ska vi klara det här med att vända dygnet!! :)

2009-01-08 @ 20:57:16
Postat av: Krissan igen..

Eller tjaa.. vända tillbaka det alltså!

2009-01-08 @ 20:58:38
Postat av: magdzzz

ja kriss, vårt gemensamma mål tycker jag!

2009-01-09 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0