suzo moja strpi se

om det är någon som känner igen låttiteln i rubriken så ehh kan jag väl säga att det inte är så drastiskt haha, utan bara det att jag lyssnar på CJ och den här låten var just nu haha.

jag känner mig smått grinig just nu. först var jag bara trött men nu börjar det smyga sig på. jag har en bebis humörsvängningar. därför borde jag väl egentligen gå och lägga mig men jag vill samtidigt hinna färga mitt hår och duscha men jag.vet.ej.om.jag.pallar.

jag och ajdå redigerade idag på vår film i rätt många timmar, sedan skyndade vi desperat mot donken eftersom det var närmast, käkade där och sedan mot mig för att möta upp L och Z i vår filmgrupp. därefter stack vi till en fritidsgård för att filma med ungdomarna. det flöt på så bra så att vi blev färdiga snabbare än vad vi trodde. imorgon filmar vi sista scenen och sedan är det bara att sitta i redigeringsrummet hela nästa vecka, dock är väl jag och ajdå färdiga med våra scener rätt snart.

jaha nä, ska jag färga håret eller inte? tål att funderas på i denna griniga timme.


Kommentarer
Postat av: amela

Vidim i ti slusas CJ, laddaj ner njihov novi album, pravo je dobar :)

2009-02-13 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0