sista inspelningsdagen

det känns som att det mest nu är snack om skolan. det är inte så mycket annat som händer så därför är det lite torrt. eller torrt är det verkligen inte, men ni vet hur det är när man kommer hem trött från skolan/jobbet, det enda man pallar är att gå att pinka och sedan gå och lägga sig i soffan. just nu sitter jag och väntar på att ajmän ska komma hem och så ska vi kolla på changeling. hur har det gått det här med nerladdningslagen egentligen? jag har inte ens tänkt på det ett skit.

idag vaknades det sent och knappt en timma senare var filmteamet på plats hemma hos mig. vi packade ihop ljusväskan, kameraväskan och stativet och sedan gick vi mot stagneliusskolan där vi skulle filma den absolut sista scenen till vår film. våra tre skådisar var underbara och trots kylan så pallade de med allt och improviserade en hel del. kanske kan man lägga upp filmen på youtube sen när den är helt färdig. nu när vi har träffat dom konstant i en vecka så känns det nästan faktiskt lite skumt att inte träffa dom igen för det blir rätt mycket intensivt umgåsande när man filmar.

idag gick det asbra att filma, inga problem alls (a i ona (sto je meni toliko smetala) je vise usutila heheh tako da je super), det flöt på och alla höll sig till sina roller. idag stod jag bakom kameran, ajdå skötte ljudet och tillsammans med L regisserade vi också. manuset ändrades lite, dock till det bättre haha så ja det var gött.

efter inspelningen lämnade vi utrustningen hos mig och sedan mötte jag och ajdå upp kriss, soffan och idahoe på dream och där satt vi några timmar, degade och slöade och fortsatte slöa inne på kvasten. jag var fan helt jävla död, orkade knappt prata mot slutet, kom sedan hem och däckade och har suttit här nu i fyra timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0