mene vise niko i nista ne sikira, samo tvoje oci nedaju mi mira

allstå AHHHHHHHHH IGEN. FÖRLÅT ALL MUSIK I VÄRLDEN SOM SÄKERT ÄR SÅÅÅ MYCKET BÄTTRE, MED SÅ MYCKET BÄTTRE TEXTER, BEATS, TRACKS, FLOW, KOMPOSTION, PRODUCERING OCH ALLA ANDRA ORD SOM JAG KAN OCH INTE KAN MEN SOM TILLHÖR ÄMNET (är inte så megainsatt) MEN ALLSTÅ FAN VAD JAG ÄLSKAR CRVENA JABUKA, PLAVI ORKESTAR, PARNI VALJAK OCH ANNAT PRE-WAR-MUSIK!!!! OMG jag känner kärleken flöda i mina öron och hjärna och jag ba älskar allt som har med detta att göra. allstå fan vad pepp. jag skiter i heeeeeeela världen bara jag har detta i min närvaro så att jag kan klicka och bli happy. happpyyyyyyypaaaaaappyyyyraaaaaappyyy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0