dvärgprogram på tv

ahhh jag gillar dom här arbetstiderna vi har just nu. vi börjar sent med inspelningarna hela veckan,det innebär att det är sovmorgon för oss alla och det är underbart eftersom jag verkligen föredrar att jobba kvällstid. morgonar är INTE jag, då är jag så sjukt inspirationslös och tråkig.

vi hade möte med våra tre ungdomar igår. två av dem går i nian och den andra killen går i tvåan på gymnasiet. alla tre var trevliga och verkade väl rätt pepp på projektet. idag är första inspelningsdagen och då ska vi filma hos en av killarna.

nähe nu ska jag fixa mig lite och käka.

förresten imorgon premiärsänder vi vårt radioprogram muttation kl 20-22 så detfår ni gärna tune:a in!! men jag lämnar en länk imorgon så då är det bara att klicka och vässa öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0